Zwrot, wymiana, reklamacje

Zwrot produktów

Czasami produkt jest trochę inny niż oczekiwaliśmy, dlatego do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki możesz zwrócić produkt bez podania przyczyny.

Zwracane produkty wyślij na adres:

AT Ceramika
ul. Dorodna 31b
03-195 Warszawa

Koszt przesyłki zwrotnej jest na koszt kupującego.

W miarę możliwości do przesyłki prosimy dołączyć formularz zwrotu lub jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży Towaru, co znacznie ułatwi proces zwrotu towaru. 

Wymiana

Jeśli chcesz wymienić produkt, wystarczy że go zwrócisz i zamówisz nowy. Jest to najszybszy i najłatwiejszy sposób, który bardzo ogranicza możliwość popełniania błędów często występujących przy wymianie.

Reklamacja

Dokładamy wszelkich starań aby dostarczane produkty były zgodne z Państwa oczekiwaniami. 

Czasem zdarza się, że coś zostanie uszkodzone w transporcie lub produkty, który otrzymamy ma wadę fabryczną, której nie zauważymy przy wysyłce. 

Jeśli uznają Państwo, że wybrany produkt jest niezgodny z opisem i chcą Państwo złożyć reklamację prosimy o przesłanie do nas pisma lub
formularza reklamacji, w którym będzie zawarta informacja:

  • data zakupu
  • numer zamówienia
  • dane kupującego
  • jaki produkt jest reklamowany (nazwa)
  • opis powodu reklamacji
  • dokument sprzedaży (numer faktury/skan paragonu)
  • żądana rekompensata (zwrot pieniędzy całościowy/zwrot pieniędzy częściowy/wymiana na nowy)