Zwrot, wymiana, reklamacje
Zwrot produktów
Czasami produkt jest trochę inny niż oczekiwaliśmy, dlatego do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki możesz zwrócić produkt bez podania przyczyny.
Zwracane produkty wyślij na adres:
AT Ceramika
ul. Dorodna 31b
03-195 Warszawa
Koszt przesyłki zwrotnej jest na koszt kupującego.
W miarę możliwości do przesyłki prosimy dołączyć formularz zwrotu lub jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży Towaru, co znacznie ułatwi proces zwrotu towaru.
Wymiana
Jeśli chcesz wymienić produkt, wystarczy że go zwrócisz i zamówisz nowy. Jest to najszybszy i najłatwiejszy sposób, który bardzo ogranicza możliwość popełniania błędów często występujących przy wymianie.
Reklamacja
Dokładamy wszelkich starań aby dostarczane produkty były zgodne z Państwa oczekiwaniami.
Czasem zdarza się, że coś zostanie uszkodzone w transporcie lub produkty, który otrzymamy ma wadę fabryczną, której nie zauważymy przy wysyłce.
Jeśli uznają Państwo, że wybrany produkt jest niezgodny z opisem i chcą Państwo złożyć reklamację prosimy o przesłanie do nas pisma lub
formularza reklamacji, w którym będzie zawarta informacja:
- data zakupu
- numer zamówienia
- dane kupującego
- jaki produkt jest reklamowany (nazwa)
- opis powodu reklamacji
- dokument sprzedaży (numer faktury/skan paragonu)
- żądana rekompensata (zwrot pieniędzy całościowy/zwrot pieniędzy częściowy/wymiana na nowy)