Częste pytania
1) Dlaczego nie mogę dodać produktu do koszyka?
Jeśli przy produkcie nie ma opcji dodaj do koszyka (wózek) oznacza to, że oczekujemy na dostawę tego produktu i chwilowo nie jest dostępny lub jest na specjalne zamówienie.
2) Kiedy mogę spodziewać się produktu, który nie jest teraz dostępny?
Aby dowiedzieć się o dostępność towaru i czas dostawy zapraszamy do kontaktu telefonicznego, mailowego lub poprzez kliknięcie ikony "?" .
3) Czy muszę się zalogować aby złożyć zamówienie?
Nie, nie ma konieczności zakładania konta aby złożyć zamówienie - opcja złożenia zamówienia bez zakładania konta:
4) Kiedy mogę spodziewać się swojej przesyłki?
Przesyłka pobranie - wysyłka najpóźniej w następnym dniu roboczym od złożenia zamówienia.
Przesyła kurier przelew - wysyłka po zaksięgowaniu wpłaty.
Przesyłka paczkomatowa - wysyłka po zaksięgowaniu wpłaty.
Czas dostawy dla przesyłek kurieskich to 1-2 dni robocze od momentu nadania.
Czas dostawy do paczkomatu to 1-3 dni robocze.
Po nadaniu przesyłki otrzymają Państwo maila z jej danymi.
5) Czy moja przesyłka dotrze do mnie na dziś/jutro?
Wszystkie zamówienia staramy się realizować jak najprędziej - niewielkie zamówienia pobraniowe złożone do 12:00 i zamówienia, w których do 12:00 otrzymaliśmy wpłatę są wysyłane tego samego dnia (jednodniowe przesunięcia w wysyłce zdarzają się na początku roku szkolnego, w okolicach Świąt lub jeśli jakiś z pracowników jest na urlopie). Jeśli zamówienie jest pilne bardzo prosimy o kontakt telefoniczny (574 740 950) nadamy zamówieniu status priorytetowy.
Przesyłki nie będą u Państwa w dniu złożenia zamówienia.
6)Jutro jest sobota, czy kurier może dostarczyć mi paczkę jutro?
Cena przesyłki obowiązuje dla standardowej dostawy w dni robocze. Jeśli są Państwo zainteresowani dostawą w sobotę prosimy o kontakt ze sklepem.
7)Czy kurier zadzwoni przed dostawą?
W standardowej usłudze DHL kurier nie ma obowiązku zadzwonienia przed dostawą lub kontaktu jeśli nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem leży to w kwestii jego dobrej woli. Usługa pewnego kontaktu przed dostawą jest płatna i do ceny przesyłki należy doliczyć 1,50 zł - jeśli chcą Państwo skorzystać z tej opcji prosimy o kontakt.
8) Czy dostanę rabat na moje zakupy?
Tak, w ramach rabatu proponujemy darmową wysyłkę i co miesiąc mamy różne specjalne akcje promocyjne (np. kody rabatowe, darmowe próbki, specjalne zniżki). Stałe rabaty są przyznawane stałym klientą :)
Jeśli masz większą pracownię i potrzebujesz stałego zaopatrzenia, zamawiasz ponad 100 kg (jednego rodzaju) gliny lub szykujesz większe zamówieni prosimy o kontakt.
![]() |
574 740 950 22 743 50 08 |
info@at-ceramika.pl